08 enero 2009

Responsabilidad ante la crisis.

Yo soy también de aquellos que, cuando ahora hojean un periódico o escuchan la radio o ven la televisión, estoy receptivo a la palabra crisis. Ya tenía pensado poner algún post con esta palabra en mi blog para ver si atraigo a tantos lectores como Microsiervos, por ejemplo. Ahora bien, con las temáticas que me estan apareciendo, puede que a los blogs a los que haga la competencia sea a otros.



Per això, fent-me ressò del que es va dir en la reunió del Consell Pastoral de la nostra diòcesi, faig una crida a tots els responsables polítics i econòmics, a tots els agents socials, per tal que vulguin implicar-se directament en la resolució de la situació actual, amb solucions tècniques que siguin justes i adequades deixant de banda interessos corporatius o partidistes. És necessari que el nostre país, Europa i el món trobin la millor solució tècnica a la crisi econòmica, una solució que, per una part, aprengui la lliçó dels errors que han portat a la crisi i, per altra part, sigui una solució justa i adequada.

En segon lloc, cal que tots donem exemple de responsabilitat i d’austeritat, tant en la vida personal com en l’administració rigorosa dels recursos públics. És necessari que aquesta austeritat sigui compartida per tots, i no només soferta pels sectors més pobres
de la societat.

En tercer lloc, en aquests moments, tots, i els cristians de manera especial, cal que estiguem disposats a donar proves amb els fets del nostre sentit de solidaritat.

Que sí que sí, que es principio de año y todos nos hacemos nuestros buenos propósitos y objetivos... Suerte y adelante con los vuestros.

I'm starting with the man in the mirror
I'm asking him to change his ways
And no message could have been any clearer
If you wanna make the world a better place
Take a look at yourself, and then make a change.


1 comentario:

Atticus dijo...

Mmm... yo voy a perder seis kilos este año (lo del inglés suerte que lo aprendi de pequeño). Por otro lado, si todos hacemos gala de nuestra austeridad la economía se hundirá aun más.
PD: pedazo canción de MJ!