14 septiembre 2007

El blues de lo que pasa en mi escalera - 120907

Inauguramos otro serial en forma de post, del que espero aficionarme para poder enterarme un poco más de lo que ocurre en mi LH. Me ha dado por echar un ojo al pleno muncipal del Ajuntament y ver lo que deciden... Espero ser constante y publicar un resumencillo de lo que más me llame la atención. Empezamos!!

PLE 2007/11 Ordinari del dia 12 de setembre de 2007


DICTAMEN DE L’ALCALDIA DONANT COMPTE DEL DECRET NÚM. 6370
DE 3 DE SETEMBREDE 2007, PEL QUAL ES NOMENA REPRESENTANT
D’AQUEST AJUNTAMENT AL FONS CATALÀ DE COOPERACIÓ AL
DESENVOLUPAMENT, AL TINENT D’ALCALDE DE MOBILITAT I
COOPERACIÓ, SR. JOSÉ CONDE PÉREZ.

Catratxhos! Un nombre a apuntar y no olvidar


DICTAMEN EN QUE ES PROPOSA LA APROVACIÓ DE LA NOVA
COMPOSICIO DEL CONSELL MUNICIPAL DE COOPERACIO I
SOLIDARITAT

Catratxhos: Debería saberlo pero lo ignoro ¿estamos? ¿participamos?


MOCIÓ PROPOSANT FER EXTENSIU EL SERVEI DE BICING A LA NOSTRE
CIUTAT.

MOCIÓ PROPOSANT DONAR SUPORT A LA MÚSICA EN VIU

Estas dos me suenan de la ciudad de al lado... ¿Bicing? A ver donde los ponen, quien los gestiona, y que barrio va a tener los niños mejor equipados de Catalunya ...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Fons Català de Cooperació, carai nosaltres encara no ho hem rebut l'acord i tu ja el tens... No hi ha com ser de l'Hospitalet...

Per cert, dissabte dia 6 Festa de la Cooperació Catalana, organitza l'Agencia Catalana de Cooperació, participa, entre altres, el Fons Català...

Magda